När fastighetsboxarna ska installeras i er fastighet behöver ni göra en installationsanmälan. Det innebär att installationen av fastighetsboxen registreras och att en beställning av centrallås och nycklar görs. Från installationsanmälan tar det ca två till tre veckor att få nycklar och lås levererat.

Anmäl installation och beställ centrallås till en ny fastighetsbox

Första gången du installerar en ny fastighetsbox behöver du göra en installationsanmälan. Genom installationsanmälan beställs centrallås inklusive nycklar till fastighetsboxen, leveranstiden är cirka två till tre veckor. För att göra en installationsanmälan så behöver du ett referensnummer från din fastighetsboxleverantör.

OBS!
Ska du komplettera med en ny del till en befintlig box eller byta ut den nuvarande fastighetsboxen till en ny ska du kontakta vår kundservice via telefon 020-20 20 25. Du måste ha organisationsnummer, adressen för fastighetsboxen, nytt referensnummer och leveransadress för centrallåset till hands.

GÅ TILL INSTALLATIONSANMÄLAN

Nycklar och lås till en befintlig fastighetsbox

För att köpa fler nycklar till centrallåset på en befintlig fastighetsbox vänder du dig direkt till en låssmed. Om du behöver fler nycklar till de boendes postfack ska du kontakta din boxleverantör.

Så beställer du nycklar och lås till befintlig box