Installationsanmälan & låsbeställning

för att beställa nycklar och lås till boxen

När man installerar fastighetsbox måste det alltid göras en installationsanmälan.
Detta görs för att det ska vara möjligt för fastighetsägaren och postoperatören att beställa nycklar till boxen.

Det är också genom installationsanmälan som PostNord får information om att det finns en fastighetsbox som ska besiktigas innan utdelningen kan börja.
Från anmälan, till dess att den unika låscylindern till centrallåset finns hos er och anläggningen kan tas i bruk tar det cirka tre veckor.
Installationsanmäl kan göras genom att fylla i och skicka in anmälan nedan.

Det går också bra att via telefon göra den till Forum för Fastighetsboxar, 020-20 20 25.

Installationsanmälan | On-line

OBS! VI HAR FÖR NÄRVARANDE PROBLEM MED VÅRAT MAIL SYSTEM OCH KAN INTE TA EMOT ANMÄLNINGAR VIA HEMSIDAN V.V RING på tfn 020 – 20 20 25 FÖR ANMÄLAN!

Anmäl installationen i formuläret nedan. Kontakta oss gärna om ni har frågor på tfn 020 – 20 20 25.

Installationsanmälan | Via telefon

Telefontider vardagar

1 september – 14 maj 08.10-16.30
15 maj- 31 augusti 08.10-16.00

Skriv ut “Installationsanmälan – Fastighetsbox” och fyll i som underlag innan du anmäler nyinstallation på 020- 20 20 25. Har fastighetsägaren fastighetsboxar på fler än en adress inom samma område kan du välja om du vill ha samma låscylinder/centrallåsnyckel för de olika boxarna. Antingen väljer du att ha samma centrallåsnyckel till alla anläggningar inom området, eller låter varje adress ha en egen centrallåsnyckel.
Vid installationsanmälan anges flera olika adresser, för att undvika fel som kan försena eller förorsaka merkostnader läs igenom beskrivningen till vänster hur respektive uppgift används.